Co nas boli po ćwiczeniach?

Czasem gdy za dużo trenujemy wszystko nas boli. Najczęściej jest tak, kiedy wracamy do ćwiczeń fizycznych po długim czasie, np.

po porodzie i okresie karmienia, albo po prostu po tym, jak przerwaliśmy treningi z jakiejś przyczyny. Idziemy na siłownię, basen, czy pobiegać w parku, a potem wracamy do domu i nie możemy się ruszyć.

Jak temu zaradzić? Ból pojawia się wtedy, kiedy nasze mięśnie nie są odpowiednio rozgrzane przed treningiem. Zanim wiec zaczniemy cokolwiek to zróbmy kilkuminutową rozgrzewkę.

Tylko w ten sposób jesteśmy w stanie uchronić się przed bólem. Poza tym, jeśli wróciliśmy do ćwiczeń po długim czasie, postarajmy się jednak nie forsować od razu za mocno.

Nie róbmy najtrudniejszego treningu, nie starajmy się przebiec od razu dziesięciu czy piętnastu kilometrów. Zdecydujmy się na powolny, racjonalny powrót do formy.

To sprawi, że nie wrócimy do domu ledwo żywi i znów będziemy musieli przerwać uprawianie sportu na jakiś czas aby trochę dojść do siebie.

amhcoaching.pl © 2019 | Newsphere by AF themes.